söndag, oktober 19, 2008

Godnatt

Nu ska jag snart gå och lägga mig. När katterna väsnats klart då vill säga... Det är ju bustimmen nu. Åkte ned till mor och far idag igen. Det var så vackert väder så det kändes bättre att vara där än här, mitt i stan. Jag och mamma gick på en mysig promenad. Den vanliga rundan vi brukar gå.

Mammas och pappas hus

Alexander kommer hem från Kina på Tisdag, så då slipper man äntligen att sova ensam (har iofs katterna... Men men..) Ska bli spännande att se vad han köpt för roliga saker! Han är så duktig på att köpa kläder till mig när han är i Kina och Japan. Skulle vara så häftigt att själv få shoppa loss i Japan. Gothic lolita stilen.























Får se om jag får veta mer om mitt varsel imorgon. Nu har jag verkligen en anledning till att börja fila på ett CV och personligt brev. Ska i första hand skicka till alla djursjukhus här omkring.. Sen får vi se om jag ska försöka inom något annat område också kanske. Att studera vore iofs det allra bästa, jag vill, men vågar inte riktigt...

Oh, jag har glömt att skriva att mamma och pappa ska bjuda mig, Alex och syrrans familj på en solsemester i vår. Någonstans vid medelhavet. Jag röstar på Kreta. Där har jag aldrig varit. Ska bli så otroligt skönt! Jag och Alex har aldrig åkt på charter tillsammans. *fniss*

Nu har katterna lugnat sig. Åh vad skönt det ska bli att krypa ned bland nytvättade lakan!

Inga kommentarer: