lördag, oktober 18, 2008

Grått och trist...

Sov hårt och drömde jättekonstigt inatt... När jag vaknade trodde jag att det här med varslet bara var en dröm. Men efter några sekunder kom verkligheten ifatt mig.
Tog mobilen, ringde till Alex (som är i Shanghai) och bad honom försöka hitta en behändig liten kamera till mig.. Som man kan ha i handväskan. På Tisdag kommer han äntligen hem! Längtar otroligt efter honom. Hade behövt honom hemma nu....

Är hos mamma och pappa i Åsa. Hade varit mysigt att gå ut och gå lite.. Men det är grått, kallt och regnigt.... Brrr. Sitter här med dubbla kläder, det är alltid så kallt i deras hus.

Hittade en rolig hemsida. Där man kunde lägga upp bild på sig själv och sin partner och se hur ens bebisar skulle se ut. Knappast trovärdigt. Men en kul grej! Här är våra resultat. Visst är de söta? :)

Måns

Maja

Emilia

Jonathan

Ikväll får jag oxfilé med hemmagjord kantarellsås, klyftpotatis och ugnsrostade morötter... Mums!

1 kommentar:

LMM sa...

Fy vad tråkigt att läsa!!!!Finns det inget hopp om att du får behålla jobbet?
Stora kramar ifrån Karlstad!!!!!!