måndag, oktober 20, 2008

En ledsen Elin!!


Vissa dränker sina sorger i alkohol.... Jag dränker dem i godis och en rysare. Tänker inte skriva mer om varslet nu... bara en sista grej. Anledningen de gav mig är helt åt helvete.... Rent skitsnack! Nåt de hittat på för att ge en annan anledning än att jag inte är med i facket. Synd att det ska vara så att de drar till med anledningar som inte håller. Han hade till exempel inte en aning om att jag har varit/är sjukskriven för min sociala fobi och min depression. Min sjukdom påverkar naturligtvis hur jag beter mig på jobbet. Men stark som jag varit (är) gör jag ändå mina arbetsuppgifter, snabbt och inom ramen av vad man ska hinna göra per dag. Hinner oftast göra mer än vad som krävs av mig faktiskt!

Imorgon kommer Alexander hem. Har aldrig längtat så efter någon som jag längtar efter honom just nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

=) Visst är det! See u @ work!

Anonym sa...

Hej!

FÅ CHANSEN ATT VINNA EN RESA VÄRD 30 000 KRONOR!


Det är både gratis och mycket enkelt att delta. Se tävlingen här och RÖSTA via "Hell Yeah, I'm in!"-knappen:

http://www.originalsfestival.com/index.aspx?mode=view&nonReferred=true&festivalID=361#/Intro/