måndag, augusti 18, 2008

De va la roligt då

Varför ringer alltid telefonen när man står i duschen? Kollade upp numret på eniro och såg att det var nån från jobbet. Jäkla skit, tänkte jag... Behöver de ha in folk?? Jag ringde upp och fick ett bättre besked. 8 September är det en mässa i London och de som jobbat på företaget i 5 år får åka med som en liten belöning :) Skojjigt! Visserligen flyger vi ner på Måndagen och hem redan dagen därpå... Men kul iallafall! Jag antar att man går på mässan under dagen och avslutar med en fest för kunder och liknande.

Sitter och drömmer mig bort på hemnets hemsida... Vad många fina hus det finns till salu... Jag vill så gärna flytta till hus nuuuuu. Att bo mitt i Göteborg är väl en lyx, men jag tycker det är lyxigare att bo i ett lungt och tyst område med natur runt omkring.... Träd som susar och fåglar som kvittrar.

Någon som läser detta som har en fräsch villa på ca 100 kvadrat, nära Göteborg som vill byta med oss som har en bostadsrätt mitt i centrala Göteborg på 73 kvadratmeter? ;)

Imorgon ska jag städa i akvariet, om jag orkar... Är inne på sista veckan av min semester nu.

Inga kommentarer: