måndag, november 24, 2008

Måndagsfika

Det var sjukt jobbigt att vara på jobbet idag...*suck*..., så efter middagen gick jag och Alex ut en sväng på stan. Hamnade på café Tintin på Linnégatan. Det var inte dumt alls med lite fika! Min morotskaka smakade mumsigt! Man blev genast på bättre humör!




Nu tittar jag på CSI, med en Marabou nonstopchokladkaka bredvid mig... OÖPPNAD! Försöker hålla mig.. Ska inte öppna den idag! Självdiciplin Elin! (Alex har redan varit på mig och undrat om jag inte ska öppna den så han får smaka, No way I say!) *heheehe*


Nepp, nu är reklampausen slut! Hejsvejs



3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns chokladen kvar?

Elin sa...

jajjemen! Men idag kanske den ryker... Känns som en chokladdag idag.,..

Elin sa...

Yeees klarade mig UTAN att äta denidag också. Den ligger fortfarande oöppnad! *duktig*