tisdag, november 25, 2008

Blääää!!!

Sitter på jobbet, har tiominutersrast. Fryser som ett as. Har försökt värma mig med en kopp varm choklad. Men det är verkligen vrålkallt härinne. Det är precis som att de sänker värmen så att vi ska bli förkylda och gå hem sjuka så de slipper betala ut lön. :P Ca 23 arbetsdagar kvar... Sen slipper jag sätta min fot här igen. Varslad på grund av arbetsbrist, jo jag tackar jag... Varje arbetsdag fram till den 21 Januari är plågsam. Det är så jäkla omotiverat att göra ett bra arbete nu känns det som... inte ett dugg motiverad att jobba och stödja det här företaget alls.... *gråååååt* Jag bryts ned totalt..............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk inte så. Gå dit, tjäna dina pengar och lägg ner energi på att hitta ett jobb/studier istället. Visualisera hur bra, härligt, positivt och givande allt kommer att vara efter den 21 januari. (Förstår att det är jobbigt och trist men intala dig själv att det blir bättre sen)
Puss och kram

Anonym sa...

Hehe, aa det hoppas ja me!! Kanske t.o.m. vågar mig in till riktiga stan när jag har Elvis som passar mig! ;) Tråkigt att du känner så på jobbet, men du får nog ett mycket bättre snart tror jag! =)