torsdag, oktober 16, 2008

Jodåsåattee....

Just nu är det bustimmen här hemma... Aslan ligger och tittar på Findus som petar ut torrfodret ur matskålen, en efter en, leker lite med dem för att sedan äta upp dem och börja på nytt... Hade tänkt att lägga mig... Men de väsnas så mycket, så jag kan säkert inte somna ändå.

Igår var jag, tro det eller ej, på Gekås och handlade lite... Ensam! Med min "folknoja" var det ett otroligt stort steg. Jag fick köpt många prylar, julklappar och julsaker. Kände mig otroligt stolt när jag körde därifrån, samt 1500:- fattigare....

Den här veckan har varit väldigt jobbig på jobbet... Alla går omkring i ovisshet. "Får jag stanna kvar eller ej". Huvudvärken har suttit i, trots att man försökt dämpa med ipren.

Imorgon kanske eventuellt, om det vill sig väl och de har förhandlat klart, får vi reda på vilka som får gå... Annars kommer väl beskedet nästa vecka... Hoppas att det blir imorgon, orkar inte gå omkring som en zombie mer nu...

Jag har uppdaterat Aslans och Findus blogg nu, en massa foton! Gå in och kika!

Nattinuffsan!!

En mysfilm med Aslan & Findus

^

Inga kommentarer: