fredag, februari 13, 2009

Väggdekor

Jag låg vaken en stor del av natten för att Alex snarkade så in i bomben.. (förkylning på g tro?) Låg och funderade på hur man skulle kunna utsmycka väggen och kom på att min fd arbetskamrat Jessie har en så cool väggdekor! Nåt sånt vore nice.

469:-

149:-

Kollade runt lite på nätet och fastnade för dessa.... En enorm prisskillnad skulle jag vilja säga.... IKEA är inte så dumt tror jag.. (sista bilden) Har inte delat med mig av min fantastiska idé till Alex ännu. Får se vad han säger om mina förslag. Min gissning är att han väljer alternativ nr 2... Det gör nog jag också nu när jag tänker efter. Formen på den passar bäst.

Strax ska jag bege mig ned till Belgiska pralinboden och köpa Alla hjärtans dagchoklad till Alex.

Idag är det Fredagen den 13:e! Läskigt va?!?! Hehe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Den med fåglarna vill jag HA!!! Har suktat efter den ett tag men vi har inga släta väggar än så länge.

Ha dé gott.
Hälsningar från Catarina i skåneland.