måndag, februari 23, 2009

Rethosta!

Idag fick jag resultatet på mitt "personlighetstest" jag gjorde förra veckan hos arbetslivsresurs... Det stämde inte alls tycker jag! Men hade inte haft nåt emot att vara så som testet visade att jag var :P Hehe!

Har fått nån släng av rethosta nu ikväll... Inte kul alls... Testade att dricka te... Men det vi hade hemma var inte gott :( Vad besviken jag blev!!

Imorgon ska jag umgås med mor! Ska bli mysigt! Vi ska nog åka till Varberg och promenera lite. Vi får se!

Malins lilla pojke fick heta Alvin. Så sött!!! Det är verkligen ett gulligt namn tycker jag! Isch, börjar bli bebissugen nu jag också... *fniss* Men får nöja mig med mina två kissemissbebbar ett tag till tror jag! Och det är ju inte fy skam! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom hit och avlasta mig ett par dagar... så kanske du blir av med suget. ;-)
/Syster