onsdag, februari 11, 2009

Fler läsare ❤

Har fått fler läsare de senaste dagarna.. Mysko! Vem kan vilja läsa min tråkiga dagboksblogg? Nåväl.. Hoppas ni trivs här hos mig.. Och vill komma tillbaka!Hahh!

Inom kort kommer jag att avslöja en smaskig hemlis! Det ni!! Om ca 2 veckor.... Hmm vad kaaan det vara?? I say nothing! Den som väntar på nåt gott... OCH NEJ, JAG ÄR INTE GRAVID! :-P

Imorgon ska vi måla våra hemska senapsfärgade väggar. De ska bli härligt vita. Sen ska fondväggen tapetseras.. Tror inte vi orkar med det imorgon redan.. Men kanske i övermorgon?! *hoppas*

Alex berättade idag att de kanske eventuellt i början av april, med betoning på kanske eventuellt, ska på den där mässan i Las Vegas som de var förra året samma tid... (Den gången då jag var med). Han frågade om jag möjligen var intresserad av att följa med igen!!! OM JAG ÄÄÄR! JAAAAAAAAAAAAA! Så kanske, eventuellt drar jag till Las Vegas i April, baby! *-håller alla mina tummar och tår-* (Han vill nog inte att jag skriver det här... Så; shhhh!)


Förra årets USA-resa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va kul att åka till vegas, det har alltid varit min stora drömm!! :D

ida sa...

schysst med en liten mini-renovering... och las vegas... Mmm, säg till om han vill ha med två till... eller ska de kanske vara kattvakter? ;-)