lördag, december 27, 2008

The Hulk

Vi har precis tittat på The Hulk. Edward Norton är en riktigt bra skådis, dock tycker jag inte att den här sortens film är nåt han bör medverka i. Tacka vet jag Fight Club, Illusionisten och Röd drake.

Jag har fortfarande inte fört över bilderna från min nya kamera.. Så det kommer ett massivt bildinlägg här snart... Kanske imorgon till och med.

Alex brorsa Fredrik ska sova här en natt till, imorgon åker han tillbaka till Stockholm. Vi har gått på stan idag och det hade jag helst sluppit, för fy fasen vad mycket folk som ville mellandagsfynda.

Alex ska spela Wii nu, jag tycker inte det är kul med wiisports längre, förr spöade jag honom i tennis hela tiden men nu i juldagarna har han spelat så mycket att han är bättre än vad jag är. Bläää! :P Jag vill titta på ett päron till farsa firar jul, men jag tror inte jag får igenom den önskan...



1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra Elin! :D
Jag hon har fått en spricka i revbenet :p

Jobbigt att Alex övat så mycket. Det är samma om man ska spela guitar hero lr nåt, då har alltid alla killar övat hur mkt som helst, så det finns ingen chans att man kommer ikapp. :p