tisdag, november 18, 2008

Regn, rusk och grått...

Hade tänkt gå till jobbet idag, det mesta av förkylningen är borta. Gick upp, började göra mig i ordning.... AAAAAJJJJ! Värsta nackspärren... Fattar inte vad som hänt med min nacke. Har haft ont mer eller mindre i flera veckor nu. När man vrider nacken åt höger. Idag var det mer än nånsin. Så det var bara att gå och lägga sig igen. Har ont i vänster hand också, mysko... Nu sitter jag här med halsduk och ska snart krypa ned i soffan och titta på en film. Så man slipper använda nacken. Suck!!!! Hoppas det är bra till imorgon för då MÅSTE jag gå till jobbet eftersom jag varit hemma en vecka då.

Ute är det pissväder, som vanligt... Längtar tillbaka till när vi var i Las Vegas i April... Fasen vilken crazy stad alltså! Det var helt underbart att bo på Bellagio, världens jäkla lyxhotell!


1 kommentar:

Anonym sa...

Å den frullen såg ju inte liite go ut! :-D Ussch va hungrig ja blev!