söndag, november 16, 2008

Ooookeeej....

Okej, nu hänger jag inte riktigt med. Gick in på några av Sveriges populäraste(!) bloggar. Försökte se vad det var de skrev om som gjorde att de var så populära, alltså en gemensam nämnare. Och tro det eller ej! Jag hittade nåt de alla (de jag var inne på) har gemensamt! (Se bilderna nedan) Så det är alltså trixet för att få många läsare?! ;-) Hihihihi.


Detta är alltså tre olika tjejer som håller väskorna på detta vis. Sättet de posar på är helt nytt för mig, men verkar vara "inne" nu då alltså... (För att inte töserna ska bli arga suddade jag bort så man inte ska kunna identifiera dem så lätt.) En fråga: får man inte ont i armvecket när man håller sin väska såhär? Fast de kanske inte har något i dem? Plånböckerna kanske de har i bakfickan på jeansen och mobilen i jackfickan? Eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Den 7:e december! =)