torsdag, november 13, 2008

The new me


Ska försöka lära mig att styla mitt hår tänkte jag.... Förra helgen köpte Alexander hårprodukter till mig för nästan 900:- (!) Schampoo, balsam samt mousse. Vi gick till panache och bad om tips och råd. Frisören där sa att jag hade kört med fel sorts schampoo (andvänder allttid det för färgat hår) det tynger tydligen ned håret istället för att ge det volym. Han rekomenderade att jag skulle börja med volymschampoo. Så det gjorde jag! Shit vilken skillnad det blev.

Ska köra med sidbena lite oftare nu!


2 kommentarer:

LMM sa...

oj va fin du va!!! Det måste vara rekordkort nu!! =) kramkram

Anonym sa...

Ja det var värst vad kort...och uppklippt! Ser jättefint ut. Har du förresten använt det hår-grejs-setet som jag gav dig i julklapp. Tuben är helt suverän.