onsdag, november 19, 2008

Dutti kisse!!


Idag har Aslan varit hos "tandläkaren". Han var såååå duktig! Infektion i tandkött löd domen. Vi fick recept på antibiotika och en creme vi ska borsta (med tandborste) på tandkött och tänder. Det kan ju bli svårt till en början att få honom att gå med på det... Skönt iallafall att det inte var FORL.

Gick till jobbet idag, men gick tidigare.. Var inte skönt att arbeta med "nackspärr". Innan jag åkte hem satte jag mig i företagets massagestol. Aaaaajj vad ont det gjorde. Men det var säkert bra för kroppen. Nu har jag dock ont i fler delar av ryggen än vad jag hade innan.... Hmm..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är farlig den massagestolen om man har ont innan. Jag tror den bara är bra i förebyggande syfte :p Tack, är inte riktigt nöjd med alla inställningar, så jag har lite att pilla med när tid finns! =) Hoppas nackspärren släpper snart!

Maalin sa...

Han ser lugn ut tycker jag.. :) Vi skall också till vetten idag, fast vaccinering!