torsdag, oktober 30, 2008

Lägesrapport

Klippte mig och gjorde slingor i Onsdags. Blev rätt bra. Hade dock velat ha lite ljusare slingor... Men man kan ju inte direkt göra om det.... Hela kalaset gick på 1500:- och tog 3 timmar.

Imorgon är det sista dagen jag jobbar 75%...Sen ska jag jobba 100% ända till jag blir varslad.... Hur ska man orka med... Suck.... Kommer bli tuffa månader....

Hade bilen inne på verkstaden förra veckan.... 1500:- byte av nåt mellanrör i avgassystemet... Den 10:e ska bilen in igen... Vänster spindelled fram... Kommer kosta ca 2500:- Det kostar att ha bil...

Imorgon åker jag och Alex till Köpenhamn. Ska bo på scandic 2 nätter (ett jättefint hotell vi bodde på några nätter när vårt förhållande var nytt)

Nu är det dags att hoppa i säng! Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med minisemester. Kommer ni förbi på en kaffe/glas saft på vägen hem?
Puss puss.
Ps Du orkar. Du är starkare än du tror!
Systra di.

Anonym sa...

Förresten - om du inte är nöjd så kan du gå tillbaka och säga det. Så får de göra om det så att du blir nöjd - gratis.