torsdag, oktober 23, 2008

Hyffsat!

Coop forum öppnade i Kungsbacka igår. Enligt rykten skulle de ha lösgodis för 29 kr kilot!!! Gissa vem som var tvungen att åka dit! JAG! Åkte dit efter jobbet... Klockan var sisådär 13. Det var fullt med folk! Jag plockade till mig mina grejer... Fick stå i kö i en halvtimme. Men det var det värt :P Hihihihi!

När Alex kom hem från jobbet åkte vi till mediamarkt. Där var det kaos! De hade en massa kampanjer, som gick under namnet Oktoberfest. Jag hittade en tv jag vill ha och en kamera. Jag köpte några dvdfilmer och fick 2 st matkuponger i kassan. De gällde i tältet utanför.. Ett Oktoberfesttält utan öl! Så typiskt Sverige. Vi fick varsin plasttalrik med gulaschsoppa och varsin dricka (fanta och lättöl) Så var middagen för dagen fixad.
Vill haaaa!

Nästan ett kilo godis! Endast 24 kronor. MUMS! Passar perfekt till min tv-kväll. Klockan 21 kommer ett avsnitt av "Höök" som jag följer varje vecka. Nu prasslas det här bakom mig... Det är Alex som mumsar i sig.. Han äter med god aptit trots att han kallar det "dåligt industrigodis" Haha.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, godis som godis! =) Ha en bra helg!